Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
====Cooldi Univers====


odswierzam bloga

trzeba bedzie co zaczac znowu pisac

Cooldi 24/05/2008 22:58:11 [komentarzy 0] Komentuj

Reaktywacja :)

Szkoda bloga , przypomnialem sobie o nim :P więc sobie mysle napisze a co...ale jak narazie dzisiaj nic konkretnego bo juz pozno brak weny i wgole :P takze spoko wyspie sie moze mnie cos natchnie :P co skrobne cos z sensem i ciekawego :P Pozdrawiam

Cooldi 4/10/2007 01:51:27 [komentarzy 0] Komentuj

Zastój

hmmm ostatnio w moim zyciu nie dzieje sie nic wielkiego, nastąpił zastój i stagnacja , obecnie moge porównywać sie do jakiejs rosliny, jestem bo jestem. I znowu sie wkrecilem za bardzo w pewna osobe, choc pewnie to z góry było skazane na porażke, lecz jeszcze to przezywam ale mam wrażenie że sie uodporniłem, od poprzedniego razu jak to sie mówi?...
czytaj więcej

Cooldi 28/04/2007 02:23:41 [komentarzy 1] Komentuj

i`come back........

no wróciłem po dłuższej przerwie, kurde ja juz prawie zapomnialem że mam bloga niedobrze , panie bobrze oj niedobrze ... Moja ostatnia notka dotyczyła serialu prison break heh no i oto zawitał on do naszej tv ..powiem jeszcze raz , ogladajcie bo warto ja juz jestem w ponad połowie drugiego sezonu jak dobrze pojdzie w tv on bedzie za jakis pół roku...
czytaj więcej

Cooldi 13/02/2007 15:28:38 [komentarzy 4] Komentuj

PRISON BREAK !!

a właśnie przypadkiem na stronie gównej blog4u zobaczylem blog o serialu lost :P w sumie nie jestem jego wielkim fanem bo go nieoglądam ale jestem fanem jednego serialu którego często porównują z tym własnie serialem no otóż serial nosi nazwe jak w tytule PRISON BREAK ! opowiada on o człowieku o imieniu Michael Scolfield którgo brata aresztowano i...
czytaj więcej

Cooldi 18/10/2006 13:34:32 [komentarzy 3] Komentuj

napięty harmonogram :)

jak widać żadko pisuje :) ale ostatnio mam zawalone dni wszystko przez to iż nakładają mi sie studia i praca :) w tygodniu od 9-18 wciskam ludzią meble a w weekendy studia :) zaoczne i do tego jeszcze musze jakos wyczarowac czas na relaks i rozrywke :P kurde jakos srednio mi to wychodzi no ale co tam lepiej miec zawalony dzien i brak czasu niz...
czytaj więcej

Cooldi 18/10/2006 13:24:44 [komentarzy 0] Komentuj

heh Pudzian song ;)))))

Co sądzicie o spiewającym Mariuszu Pudzianowskim ?? :)
oto fragment piosenki w jego wykonaniu :) hehehe

Pudzian Band

"nigdzie nie znajdzisz takiego pieknego zdolnego jak ja,
nigdzie nie znajdziesz bo takich juz nie ma
jak dinozaury wymarły, jedyny egzemplarz to ja nigdzie nie znajdziesz bo takich juz nie ma :) ..."

Pudzian wyrasta...
czytaj więcej

Cooldi 11/09/2006 18:33:51 [komentarzy 3] Komentuj

telenoweli ciąg dalszy ......

chyba cos mi sie zdje że ten "romans" stanie sie naprawde Romansem hehehe ...ostatnio za zbytnie przesiadywanie u mojej "kochanki" mało mnie ze stażu nie wykopali :P ufff mało brakowało heh



Cooldi 10/08/2006 18:43:49 [komentarzy 4] Komentuj

ojojoj.........

no nic miala byc impra ale nie bylo :D tzn byla ale mi sie nie chcialo isc no i ta kolezanka od romansu :P walnela focha ze nie przyszedlem, kurde jak ja sie w pracy pokaze :P z tego co wiem to nie tylko ona walnela focha na mnie...;////



Cooldi 6/08/2006 03:42:43 [komentarzy 1] Komentuj

Impra......

no nic dzisiaj szykuje sie impra zakladaowa jest to okazja do kolejnego "romansu" :P i podtrzymania opini lovelasa hehe Ciaaaaau :P



Cooldi 5/08/2006 13:04:11 [komentarzy 1] Komentuj



Strona glowna


K s i ę g a
Ksiega Gosci
.:Zobacz:.

Dodaj do Ulubionych



A r c h i w u m

2008
Maj
2007
Październik
Kwiecień
Luty
2006
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty



wpadło tu już 60556 osób
L i n k i

K O S M O S
Początki Wszechswiata
Projekt S.E.T.I
Top Secret, czyli zajawiska paraormalne itp.
Kim są Kasjopejanie
Kasjopejanie cd.
Ufo nad WTC
Ufo nad Betlejem?

H U M O R
Chuck Norris :-)
Wyklad profesora Dzemika"

Z N A J O M I
Kajetta
Wiola
Yoshike






A v a t ar





Chester ©


Moje GG